minnen och lite överraskning



till att börja med. jag är proppmätt. tack vara pappa och mitt dåliga mått på hur mycket hamburgare jag skulle orka smocka i mig. gav upp efter en och en halv, då jag insåg att en var gott och väl enough. måste lära mig det där. jag blir alltid mätt fortare än mitt öga. det är bara så. i allafall, mitt i maten började pappa och jag prata gamla minnen. barnprogram vi älskat och hatat och så vidare. vi glider in på duck tales och bombastium. och vidare till pappas hatprogram men mitt älsklings, nämligen söta fröken ladylooooovelylocks. kör en hedringsbild bara därför. jo, det gör vi. sen satt jag i säkert en kvart - tio minuter och försökte komma på vad den håriga killen med tänderna hette. var inne på hårboll och hårtroll ganska länge, men slutligen gastade jag till pappa (som då hade tröttnat på mitt grunnande och gått ner i källaren för att tända pannan) HÅRTUSS HETTE HAN JU! så så var det med det. hårtuss var namnet. och jag måste leta fram min gamla vhs-film och återuppliva några fina barndomsminnen snarast möjligt, om än inte ikväll.

angående överraskning så ska jag få en imorgon bitti. eller alltså, jag och robert ska åka på en trip och jag vet inte var. och det är hemligt. och jag är jättenyfiken, fast vill ändå inte ha reda på det förrän sen. lite mysigt att gå och vara pirrig. jag älskar överraskningar. ska gå upp 8 och sen kommer han till karlskoga och hämtar mig runt 9. instruktionerna var ungefär "vi måste åka tidigt på en dag då det kommer vara fint väder" åh. mysigt. det här kommer bli fab.

nu ska jag slänga mig i soffan och bläddra igenom nyköpta onödiga (men ack så känner-mig-lyxig:a) tidningar. fick bli en plaza interiör och en cosmo. mmmh. men snart börjar simpsons och därefter familyguy. en perfekt tvkväll med pappa. det är inte så ofta. så tänker faktiskt ha det nu. lite mysigt.

och katten är bättre. efter lite medicin så är han som utbytt. skuttar omkring som en kattunge och bits och busar mer än vanligt nästan. åh. älskade finaste katt.

nu börjar tvn. wuuh. later vava

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: jessica

ÅÅÅHHHHHH lady lovelylocks! :D Det har jag med på vhs, fast hemma hos min kära mor :) Var en av mina favorit filmer :) hehe..

& föööresten, vart åkte du och robert då? ^^



puss på dig söto :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback