mr dr

nu på förmiddagen har jag varit på besök på den vokala vårdcentralen. och kom hem för en liten stund sig alldeles nöjd. åh vilken underbart duktig läkare jag fick träffa, en sån där som verkligen lyssnade på vad jag sa och tog allt på fullaste allvar. fick reda på anledningen till att jag har så ont och det känns betryggande. nu vet jag hur jag ska bete mig för att slippa det igen. åh. dagens ros - om man nu får dela ut det (och det får jag ju, då jag bestämmer här i bloggen) - går till läkaren jag träffade idag och dessutom den söta sköterskan som pratade bort min rädsla för sprutor. haha, sjukt att jag fortfarande tycker att det är jobbigt att se på när det sticker i skinnet. fick förklara på ett vädligt vuxet vis att jag tycker det är jobbigt, men sålänge vi kan prata om något annat och jag slipper kolla är det lugnt. jag satt där i ca 5 minuter och under den tiden hann vi prata om att vi båda ville till australien men att det är en svår resa att planera och bla, och att nya zeeländare har en rolig accent. åh. jag gillar när jag får bra intryck av människor. och senaste två gångerna jag varit på vårdis nu har det varit så bra! åh. jag är fullständigt nöjd. så nu till nästa steg, vänta på blodprovssvaren och beställa tid hos en sjukgymnast och en massör.

det kändes som att så mycket bra klarnades upp idag så nu ska jag nog ta tag i alla såna tråkigheter jag planerat att göra. tandläkarbesök, bland annat. och så måste jag boka en tid hos någon bra ryggknådare alltså. lagom billigt mycket duktigt är vad jag är ute efter. några förslag alla kära karlskogabor?

kärlek,
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback