ovärdelös dag.

meningslös dag. jag har bara datat bort hela dagen. och jag har inte ens sökt jobb. suck. dåligt. jag skyller på regnet och att jag vaknade för sent. började inte ens med en promenad. inte ens med frukost. huah. men när klockan blev sådär lagom mycket åkte jag i allafall till jennifer. och vi två gick en promenad till stan och köpte hundkläder, haha jag tycker fortfarande att det är löjligt att klä djur. men det får stå för mig. ester blev jättefin och säkert nöjd, hum. haha. hur som helst. jag fick med mig ett fint skärp och en höstmössa hem. en mössa har jag letat mycket efter nu i höst. då de två jag har och tycker om att använda är såna utstickare. en vit med skärm som jag då alltså måste ha någon matchande jacka till. som funkar ihop med skärm, alltså. sen en svart med en boll högst upp. den har en förmåga att se oseriös och löjlig ut ibland. men jag gillar den ändå. men idag hittade jag alltså en jättefin. en grå med ingenting. grå och lite pösig. i like. dessutom fick jag dagens promenad fram och tillbaka till stan. sen på vägen hem handlade vi mat också. så fixade bubba till en lyxmåltid bestående av pasta, pesto oc hsoltorkade tomater. YUM. i luv it. har faktiskt verkligen lärt mig att gilla pesto. gjorde inte det förr. så nu var det riktigt gott. anyway. vi såg på tv. pratade mer skit än vanligt, och vi avslöjade hemligheter som legat i flera år. haha. underbart att kunna skratta såhär i efterhand. tack jennifer. för att du fick min annars så värdelösa dag att bli mindre värdelös. du är bra.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback