rastlös och vackert väder

nu händer det igen. såna här dagar som jag avskyr som mest. ibland är det helt tvärt om, ibland är det jag som inte räcker till, alla vill hitta på något och jag orkar inte, eller hinner inte. men idag är det raka motsatsen. jag har hört av mig till alla människor jag vill umgås med och ingen har tid. endel jobbar, andra klipper sig, ett par tränar, någon hade bara för mycket att göra och någon var uppbokad. hur kan jag ha sån otur med min socialitet? haha. usch. jag är rastlös ochfår ångest över att den här ljuvliga dagen bara försvinner från mig! vädret är underbart och vad gör jag? jag sitter här för ingen vill hitta på något och jag har redan gått två promenader idag, så vet inte om ännu en vore något? kanske. jag är rastlös, klättrapåväggarna-rastlös. jaja, jag har i allafall sökt ännu ett jobb idag. vi får väl se. ska ta tag i det där ordentligt någon dag. köpa fina papper att printa på och så vidare. ja, det ska jag. och fina kuvert. helst med glitter och trams. ja, vi får helt klart se. men åh, jag bara önskar att mathilda eller amanda var här. att någon av alla söta norgedamerna eller alla andra vänner och bekanta som känns lite väl långt bort just nu. en promenad med mamma? åh, det hade varit bra. men även hon är alldeles för långt bort nu. och decconen bara sover. skulle kunna se lite greys, men det känns som slöseri av en perfekt utomhus dag. ååh. ångest. vad kan jag göra för att sysselsätta mig själv. ensam? åh, får man ha picknick med sig själv? kanske en filt, lite frukt och varm oboy i termos? en bok. helt klart värt at tfundera på. då skulle jag åkt till båthamnen och lagt mig på en filt och läst utomhus. hade varit en perfekt dag. men jag är så sällskapssjuk idag. igen. jag är det jämt. haha. en sällskapsperson. jag behöver människor runt om mig. och jag behöver ett sånt jobb. också. jaja. istället för att tjata vidare om detta, och istället för att skriva allt för långa stycken utan indelning. tar jag nog och fångar slutet av dagen. jag åker ner till båthamnen och hänger. kanske köper jag en glass också.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hade mycket gärna spenderat denna dagen med dig om jag inte befann mig så löngt börta. :/ Hoppas du lyckades sysselsätta dig ändå tillslut. :)

2008-09-23 @ 18:31:51
Postat av: Mamma Anna

Jag hoppas du fick en fin stund vid småbåtshamnen. Själv är jag jätteglad för det visade sig att min dator fungerar på mitt rum.. alltså det finns ett trådlöst nätverk så jag kan surfa.. så nu kan jag i alla fall skypa med folk även om jag inte kan prata i telefon. Fast de håller på och jobbar på det. Kram Mami

2008-09-23 @ 18:36:29
Postat av: Anonym

Hej Evelina!

Vet inte om du minns mig.,vi jobbade ihop på Torp några veckor i somras innan jag flyttade till Oslo.. Jag bodde me Martina, Josse,Jossan o Emelie! Iaf, för några veckor sen satt ja o läste massa nya bloggar o på något sätt hittade jag din! Världen e liten! Haha.Iaf..Jag har en liten fråga. Det e inte så att du skulle vilja hjälpa mig me min bloggdesign? Typ nån dag när du har massa inspiraiton o tid över?:) Skulle va guld isf! Kram Sofi

2008-09-24 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback