tåironi

kom förresten på att jag bara var tvungen att nämna hur ironiskt det kändes allt det här med tån. jag har en himla otur i klumpighet just nu, och tydligen vill allt gå ut över mina tår. så lilltån som är läkt och fin nu fick ganska snabbt bytas ut emot en sprucken stårtå. huah. illa illa. åh, jag måste nästan lägga in en before-wash-bild på tån, den är verkligen ond. jag lovar.

och sen idag kanske robis tittar förbi och hämtar sin film. det vore hur som helst jättemysigt för honom har jag inte träffat på två veckor eller något. så det skulle vara fint. nu ska jag nog plåstra om tån och hoppas att den läker fint igen, och efter det var det ju lite tillfällig mat ja. just det. duger glass som mat? kom på att jag köpte ben & jerry glass häromdagen som jag inte käkat av. wuuh. fast helst av allt vill jag ha gröt. mannagryn. det är jag sugen på. och så vill jag ta en långpromenad för vädret är verklgien strålande. men tror inte att jag kan röra mig speciellt bekvämt tack vare tån. suck. alltid är det något. nåja, fick i allafall en promenad imorse från frans. tog mig fram med nöd och näppe kan vi väl säga. den bultade när jag väl satte mig på bussen hem. usch.

kärlek
lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback