tisdag

nu har jag precis druckit upp mitt glas med appel cinammon te. kollat igenom alla nödvändiga sidor jag brukar kolla igenom. ätit en banan. och tagit en fetlångpromenad. började med att gå 40 minuter, sen fick jag ett sms från sanna som frågade om vi skulle promenera idag. som tur var gick jag redan påväg emot henne, så hon hakade på mig strax utanför där hon bor. så fortsatte vi att gå mera. slutgiltiga tiden för mig blev ganska precis 1½ timme. jätteskönt, och nu är jag sådär härligt trött i kroppen.

dagen idag ser ut som sådan; först dusch och eventuellt fix med hår och annat ordningsgörajox. sen en promenad till vårdcentralen. efter det hänga upp lite fler av de tavlor jag började med igår. det är ett kul projekt jag pysslar med nu. och sen träffa bubba i eftermiddag. vi skulle tydligen hitta på något idag, åka på en utflykt eller så. vi får se. kan bli himla mysigt.

jag tror jatt jag måste avboka min tandläkartid till helgen också, har sjukligt ont i tandköttet (svullet to dah bones va) så vet inte ifall jag är så sugen på att de ska där och peta och borra just nu. men kanske är det trots det bra att gå dit. få hjälp så svullnaden går ner lite. för nu kan jag knappt borsta tänderna. haha, ser inte lika illa ut som sist jag fick ont. med halvpåssjuka-looken, men det gör nästan lika ont. gnager i benet, på ett irriterande vid. huah.

jaja, time för att ta tag i saker. start med dusch och matlagning.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback