tung kväll

gårdagskvällen blev tung. känns jobbigt när det verkligen slår en hur saker och ting ligger till. jaja, hur som helst så får jag försöka att tänka så lite på det som möjligt for a while. försöka koncentrera på mig. kanske dags att söka jobb trots allt? trodde jag kunde smita undan det ett tag till på grund av alla omständigheter, men nu är det alltså dags. måste bara få tummen ur och skriva ett perfekt cv. hur det nu ska gå till. åh, bittert idag. jag som lovade mig att grejsa med massor. jaja, jag har i allafall hunnit duscha och käka nyttig frukost. bytt sängkläder och diskat. alltid en start. snart är det dags att ta dagens sköna långpromenad, funderar på att ringa till underbara karlssons och se om de vill ha besök i eftermiddag, eller kanske åka in en sväng och hoppas på fynd på maxi. annars vet jag inte alls hur jag ska underhålla mig idag. kolla lite jobbannonser kanske vore kul? åh. plz help me? fast det är lugnt, bitterheten ska inte få ta över helt. jag har ju fortfarande hopp om min egen framtid. det hoppet släpper jag inte. jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback