brist på bilder

hellu, kom på att jag måste bara försvara mig varför jag inte lagt upp bilder på tusanlänge. anledningen är ju att min dator är strasig. visst, jag år låna johannas. men grejen är ju den att jag vill ju lägga över mina bilder på miiiin dator. och därför  avvaktar jag tills jag varit i svea och fått den lagad. hoppas det går. gråter blod annars, tror jag. hur som helst. ville bara säga att det var så. så anledningen är inte att jag är lat. bara att jag avvaktar med flit. okej? yeah bra.

jag ska sova tidigt idag. tröttare än döden och alla hans vänner. se två avsnitt office sen slockna. idag har varit en tuff dag. genomtrött och bara blöööö. men jobbet var kul trots jobbigheten. alltså, oftast är det nog mitt jobb som ger mig energi. det är himla skönt att känna så. självklart tar det ju lite energi att stå upp och vara trevlig i så många timmar i sträck också, men oftast blir jag pigg av att studsa runt och sälja saker haha. love it!

tänkte förresten spontantauera mig i söndags. sen kom jag på att jag hade noll pengar till det. vågen vägde över - mat vs. tatuering var ganska given. jag dör ju trots allt utan mat. men det var synd, för hade varit sjukt roligt. och tatueraren snackar bara engelska och är döhärlig. mja.

nej som sagt. lite office.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback