bwibwi

fina dagar, men sjuka. igårkväll var jag hos henriette hela kvällen. så himla mysigt. vi satt och snackade strunt och bara myste. kom hem runt halv 4 inatt. sen imorse ringde martina och väckte mig vid 10. dags att gå upp, promenad. så så blev det. vi tog en promenad, gick förbi ica och köpte massa frukt och grönt. sen gick vi ner till henne och gjorde iordning varsin lunchsallad (min var skitgod; ruccola, vindruvor, cashewnötter, fetaost, avokado och sen en römmedressing) och gick ner och satte oss i en park. så himla fint. satt där mellan 12 och halv 4 ungefär. sen joinade både sofi, andreas och henriette. himla mysigt. men under jobbet idag har jag varit trött. måste börja sova mer. så kvällen idag tänker jag ta det lugnt. laga lite lätt kvällsmat och sen sova tidigt. kanske se en film, men vara väldigt lugn i allafall. hur som helst. jag bara älskar den här staden. och våren. trots att jag just nu åkt på johannas sjuka. hur som helst. två bra dagar.

fast just nu har jag längtat hem lite. skulle vara så skönt att sitta i vardagsrummet hemma och se på simpsons. somna vid tvn. gå upp och lägga mig och tvinga med min katt. precis det vill jag göra just nu. jag saknar min familj och mitt hemma-hem idag. eller just nu. jaja.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Hoppas du fick lite nyttig sömn i kroppen.

Jag skulle vilja skypa med dig för det händer så mycket som jag vill berätta för dig just nu.

slå en pling när du har skypemöjligheter.

kramar i massor

Mamma

2009-04-24 @ 07:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback