lördag

jag insåg nyss att jag är en fattiglapp. eller snarare en slösare. vafan tar pengarna vägen? hur som helst. har i af betalat av endel skulder, det känns bra. men still. leva ruskigt fattigt resten av månaden. sorry karlskoga, inget hem förrän efter 17 maj. då har jag lön igen. så det så. så om någon vill träffa mig innan dess får ni helt enkelt pallra er till oslo. thats it. punkt.

hur som helst. jobbat idag, var inte så jobbigt som jag trodde även om mina hostattacker skrämde bort kunderna då och då. men skönt att ha en lördag avklarad. det ger massvis med cash (: har även tagit farväl (eller tillfälligt hejdå) av linn som drar till le sydamerika nu hela sommaren. shit. timentalt. vi hänger ändå inte så ofta men det är jobbigt att veta att alternativet inte ens finns nu. för hon är så himla fin alltså. hur som helst. vi satt en stund i sofienbergsparken och drack lite chai och snackade vanlig strunt. det var kul. men nu är det lite jobbigt och tomt. ska träffa upp mina andra tjejor sen tänkte jag. bara umgås ikväll. det blir fint.

klippte mig lite spontant nyss. eller det lät mer storslaget än det var. men klippte till luggen så att den faktiskt går att ha som lugg. snelugg är den för kort att vara, men nu är det jämn så den går att ha rak. det är nice, för är rätt trött på uppåtlugg nu. och tror att en sommar i luggens tecken fungerar fint. faktiskt. tills det andra håret växt ut så frillan inte är helt förstörd i allafall. mja.

ska göra lite käk nu också tänkte jag. korv och bröd. har snöat in på det. sjukt enkelt och helt klart gott. jojo.

det var väl allt just nu i guess. längtar efter min dator, men hoppas dear thomp tar med den tillbaks till oslo när han åker hit. då blir jag gladare än hundra hundar. jag lovar.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

så de har veggkorv i Oslo? Coolt.

Jag vill också åka till Oslo.. fast jag måste bli bra först sen ska jag komma dit en hel helg. Det ska bli underbart det.

2009-04-25 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback