parentesen

börjar med en liten parentes som inte alls har med saken att göra men som svar på mammas fråga.
(bysykel är en cykel man kan låna och glida runt på, köper man ett sånt kort för 80 spänn får man åka hur mycket man vill hela året. bra va?)

sådär ja. nu är jag tidigt vaken ska ner på stan med andreas och försöka fixa lite skattekontorsgrejer och sånt. jag är dödstrött! men det gör inte så mycket. tänkte egentligen bara skriva här för att berätta för mamma. så det blev egentligen det som blev huvudtemat istället för parentesen. mja. jag längtar efter en hel dator så jag kan börja fota och lägga upp bilder igen.

blö.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Men åh så fiffigt!

Sådana där fiffigheter gillar jag.

kram

Mamma

2009-04-21 @ 09:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback