tirsdag

okej, idag har jag hunnit endel. vaknade av mig själv (eller möjligtvis ett sms? hade fått ett två minuter innan jag vaknade så antar att det kan ha bidragit mitt mitt vaknande men omedvetet.. hur som helst) vid halv 10 eller något. gick upp och tänkte att fånga dagen är nog the thing. så jag gjorde mig iordning, sen tog jag en promenad ihop med sofie. vädergudarna har tydligen hört mig, för inte fasen regnar det idag. vi gick förbi blå och möllergata upp och sen hem. riktigt mysigt, längesedan vi sågs och ja. det kändes bra. sen nu är jag hemma. har grejsat lite. plockat disk, slängt alla kartonger som överöste under diskbänken, och slagit på en stooor tvättmaskin. det känns som evigheter sedan jag jobbade eftermiddag. skönt att ha hela förmiddagen hemma och grejsa. nu kollar jag snabbt igenom allt som möjligtvis är viktigt att kolla igenom. mail och såna saker. sen ska jag käka ägg och se på office. min mamma har lärt mig att vara sådär löjligt noga med utgångsdatum, eller jag har snarare tagit efter henne. dricker inte gärna mjölk som gått ut och så vidare. men hon har lärt mig att med ägg är det inte så himla noga. så jag kokade upp några gamla ägg som jag tänkte ha till frukost nu. och funlight päronsmak. sjukt gott. och ja, lite office som sagt. så detta blev ännu ett kort inlägg. jag vet inte, känns som att jag bara skriver nu. eller sådär, jag saknar bilder. behöver helt klart ta tag i att lämna in min dator när jag kommer hem så jag kan börja lägga upp bilder idag. det saknas, griiimt. hursomhaver. imorgon efter jobbet nångång, sent, 11, bär det av emot el stockholmo. jag längtar.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och jag längtar också!

ha en god tur..

kram Mamma

2009-04-07 @ 17:59:25
Postat av: lovisa

det är det brittiska du ser va? eller kanske det svenska!

2009-04-09 @ 01:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback