todo TODO

okej. jag har varit sjukt effektiv under min sverigevisit när det kommer till att träffa människor jag vill hinna med. först all way bort till stockholm där jag mest ta pussel och hade det mysigt ihop med mamma och anders. men det var först när jag landade i karlskoga som effektiviteten faktiskt startade. hunnit med att åka moppe (ja, moppe som man åkte när man var 15..) ihop med jennifer, sett på bra film ihop med pappa, käkat lunch hos farmor och farfar, fikat i centralparken en hel dag ihop med thomp, bella, malin, andreas och peter (där var det ju massor med flugor i samma smäll!), hämtat cecilia på tågstationen och haft primetime med henne, träffat robert en jättesnabbis (åh för långesen igen..), morgonmys vid frukostbordet med decco idag, promenad med sanna inom en kort framtid, förhoppningsvis date med cassandra idag. det vill säga att jag hunnit med NÄSTAN ALLA mina bästa människor inom loppet av 4 dagar haha. är det inte helt fantastiskt? missade en oliver som var sjuk, och en nadine som var försent in till örebro. men kanske idag istället? som sagt, gärna favorit i repris av gårdagens todo. helt klart en fin dag i parken. om vädret blir stunning det vill säga. strålande sol är beställt i allafall. vi får väl se. just ja, även hunnit med en fyratimmarsdate med emma i telefon haha. det var också ruskigt längesen och helt klart på tiden.

jaja, det är väl ungefär det jag hunnit med. träffa underbara mäninskor. och nu har jag hela den här dagen på mig att göra allt annat jag inte hunnit. måste köpa lite mat att ta med mig till norgetet också. och jag saknar faktiskt redan min johanna.

jaja. promme med suz nu alltså.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback