1 day to go

nu är det inte långt kvar. är skapligt trött så ska snart sova lite. inte packat ännu, men det hinner jag efter jobbet imorgon tänkte jag. för varför göra något i tid? dethar väl aldrig varit min grej om jag känner mig själv som allra bäst. så 6 timmar kvar att jobba innnan jag får min välförtjänta semester. tänkte spendera den i solen. mest. för sol måste det vara. hela veckan faktiskt. annars är jag inte med! tror även jag ska försöka vara ambitiös och morgonsimma i poolen om vädret inte är sämst. för varför inte utnyttja tillfället att bara så mycket som möjligt. dessutom kan jag då simma i en timme eller så så har jag fått dagens träningspass sen. passar mig utmärkt. ska dessutom ta med mig kameran så jag kan dokumentera lite för en gångsskull. är alldeles för dålig på det these days. börde ju dessutom ta en bild eller fler på min blivande make chris martin också så alla får se hur underbart vacker han är. han kan ju inte bara sjunga, liksom. så längst fram och knöka som fan är vad som gäller. och sjunger han inte för mig och min låt så blir jag helt förkrossad. verkligen. dessutom har jag fått lovat (eller nej det har jag ju inte, men jag har bestämt fast det kommer aldrig hända) att jag får möte på stationen vid 6 på fredag och då bjuder jag på frukost. men som sagt, är skapligt säker på att mannen i fråga är trött, har annat för sig, är lat, eller helt enkelt bara för vrång för att möta mig så jag spontanbjuder in vem som helst just nu. för ett möte och ett litet stopp innan jag sätter mig på nästa tåg vore ju underbart. i värsta fall är det ju inte livsfarligt att bara tuffa vidare för att sedan landa i vh och slå mig till ro för ett par dagar. faktiskt. jag gillar vh. och ska bli sjukt nice att inviga poolen för min del.

öhm. det var något viktigt jag tänkte berätta om. det var säkert inte det. men säkert ändå. josåhäraatte. imorgon händer det spännande saker på jobbet. så tiden kommer gå riktigt snabbt. sen bara hem, packa, grejsa, säga hejdå till alla tusen tjejor jag vill säga hejdå till. kanske enstaka karl. sen flyr jag landen. har laddat upp med fullproppat musikbibliotek och tar med några filmer till bussen också. senast försökte jag läsa, det var inte poppis. så film it is.

justja. blev en liten utgång igår för mig och pipen. underbart att hon flyttat hit. varför kan inte bara alla människor jag gillar följa det fina examplet och komma till oslo? kommsi kom! hur som helst. vi gick till dattera på grönland och mötte upp med bröderna nevell. tog öl. gick vidare till garage och mötte upp med kissen & sambo. tog öl. sen hemgång. men åh det var riktigt nice. helt klart lagom tisdag. fast idag har jag inte mått bra. tror jag blev straffad för att jag roade mig en vardag. min anledning skrev jag ju om förut iofs. tanden. suck. men efter en handfull dos med piller mådde jag bättre (och ja givetvis en överdrift, ni borde känna mig nu..)

mitt nya nöje är förövrigt farmville. löjligt beroendeframkallande.
och jag har en ny blogg. och den är hemlig.

och snart ett skepp kommer lastat, med vadå?!

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

oj vad saker du hinner med hela tiden. Men jag är glad att du verkar ha det så gott där i Norgelandet.

Men nu längtar jag tills i morgon. Jag ska tvätta mattor i dag så det kommer lukta allderles nytvättat och mysigt när du kommer hit. Poolen är varm och go så det är bara att simma.. och så ska vi så klart grilla :)

ses i morgon. Kram

2009-08-20 @ 10:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback