4 days to go

okej. fyra kvar tills jag får pusta och varva och ta det lugnt och må gott och rehaba och vila och le och mysa. det ska bli otroligt nice att åka hem för en så lång tid. förvisso ska jag svänga runt i nästan hela sverige (okej, fet överdrift som alltid) känns det som. men still. karlskoga, lovely karlskoga som jag älskar mer och mer ju längre jag är därifrån. stockholm och umgås med mina älskade där och även en trip till falun som jag inte varit i sedan jag var med emma upp och sökte jobb. sjukt att tiden går så snabbt. för det känns som alldeles nyligen. men icke. hur som haver ska det blir så himla skönt. och jag saknar alla. speciellt chris som jag nu inte sett på ett år. finally ska han få sjunga för mig igen. äntligen. och jag längtar. ska ha mindre smink denna gången. vet hur det blev sist. och det blir förmodligen samma grej den här gången. så ja. jag längtar. verkligen. tar nattbussen på torsdag efter jobbet. och jag längtar. och saknar. och ser fram emot. måste se till att ha fin musik med på bussen. i händelse att det inte är en internetswebus. vore förjävligt om det var så. för att få sittsår och inte kunna tänka på annat är ju frustrerande. och nu är det kings of leon som går. och mer. massa mer. och och och. 

kärlek
lala 

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Längtar också!

kram Mamma

2009-08-17 @ 14:14:24
Postat av: Sunshine

ZÅh mysigt bubbles, nästan så jag blir lite avundsjuk! Och Kings of Leon is the sh*t! Älskar Use Somebody och Closer...<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback