bubblankärabubblan

efter en fantastisk helg och vecka har jag nu landat i bubblan igen. känns stabilt och bra. blev lite utsvävningar så stabilt är bra. och oslo är höst nu. jag älskar det. vill plocka fram alla tekoppar, alla ljus, alla böcker, alla filmer, alla mysiga filtar och bra låtar jag har. vill bara att det alltid ska vara den här nöjdhetskänslan och lugnet som är varje gång hösten precis börjar. jag blir sådär sällskapssjuk och bittersweet möter regnet. jag bara älskar det.

nu väntar jag på att sanna ska komma hem från jobbet. tar oroligt lång tid. kanske borde ringa som den bra mamman jag är. kanske. eller inse att hon kan klara sig själv. sen kommer även stjärnan hit en sväng. längesen. eller egentligen inte. men hon har kanske blivit som ett beroende. lite. kanske. så vi ska ha lite mys här i allafall. lovely.

men tills vidare, medan jag väntar. har jag en kort och helt fantastisk playlist;

starship - we built this city
iron & wine - flightless bird, american mouth
rise against - prayer of the refugee

blandat och bra.
snart är maten klar.

kärlek
lalz

Kommentarer
Postat av: lovisa

hahahaha! jag älskar tanken på hur du går och gnolar lite, sätter på tevatten och efter några minuter lägger i en påse earl grey, slår dig ned i soffan för att läsa en bok och starship - we built this city vrålar ut genom högtalarna.

2009-09-01 @ 00:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback