friday im in love

okej. hela min dag har varit älskvärd. startade lite för tidigt för mitt eget bästa då jag somnade för sent. upp kvart i 6. plocka packa äta kriss kross. sen iväg till stationen. vinka emma. hej emil. åkte tåg i lite mer än två timmar ihop med emil som jag inte träffat på kanske 4 år. jättemysigt verkligen och vi pratade så bra. sen väl i örebro var klockan bara tio och jag inte alls redo för att åka hem. så jag tog en snabbdatelunch med min söta lilla amanda som blivit stor för fort. sen en tur till bettan där vi konstaterade massa viktiga saker så som att land kan vara som ex och att hundleksaker inte går sönder i första taget. tillsammans med det drack vi gott te och såg på löjliga bloggar och lyssnade sån musik som man ska. ungefär. och det är fortfarande sån jag saknar när jag är så glad. vidare från betty åkte jag in till stan för att träffa cassandra och simon. gick en kort sväng i bronx och sen for vi hem. väl hemma babblade jag med mattias i tusen år och nu är jag här. tänkte lägga in lite bilder från då och då. sen ta tag i livet och tvinga någon fin själ i örebro att umgås med mig. för jag känner såå att det är örebro ikväll.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Längtar efter att få se dina bilder.

2009-08-28 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback