offeciellt nolife

okej, jag har offeciellt fastnat i det töntigaste spelet jag någonsin spelat. eller, det är nog inte ens ett spel. kan man kalla det spel? farmville på facebook. suck. jag loggar in tusen gånger om dagen för att se om det är dags att skörda eller möjligtvis mjölka min ko. suck. kanske dags att skaffa ett liv på utsidan snart?

hur som, igår var jag sjuk. hade dödsont i magen hela dan så var hemma från jobbet. fick lite ompyssling av linn så det var ju snällt. idag är det bättre och vid 3 eller så ska jag knata neråt emot mitt underbara jobb och se vad som bjuds på idag. efter det möter jag upp med sanna på tågstationen för hon kommer hit redan nu! lovely. och helgen bjuder på diverse olika roliga bravader. blir himla fint. men tråkigt att bellus ska åka hem. hade gärna fått stanna kvar några veckor till.

mja. nu office och sen stan en tur. ska försöka finna mig en minifotoskrivare.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Det var skönt att höra att du har mindre ont i magen i dag. Ont i magen är ju inte så kul.

Vad roligt att Sanna Pip kommer till Oslo. Hoppas hon finner sig ett jobb.

kram Mami

2009-08-13 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback