omvändfrüküst och nedräkning

haha fuck, it hurts again. men laddar med lite piller och sen kör vi! tror att morgontand är mitt ondaste.  nu är det bara 12 timmar kvar! eller, lite mer. åh, sån här nedräkning har jag nog inte haft sen jag skulle fylla 18 haha. jag verkligen längtar hem och efter semester! hoppas vädret i svea är bättre än här. moln, nästan regn, fast yr säger att det ska vara strålande sol i oslo. jommenjustja. pyttsan. tzatziki till frukost. inte mitt godaste. men jag jobbar på att äta ur kylen från mina färskvaror innan jag drar. så därför. det var äckligt faktiskt. annorlunda. eww. hur som haver. satt uppe relativt länge igår för att vara mig nu för tiden. läste igenom en massa bloggar och oj vad jag känner att jag inte är otresserad längre på samma sätt som förut. då när jag kunde alla bloggar utantill och gick och längtade efter nästa inlägg liksom. huah. tur att jag har mer att göra nu som är bättre och lättare att prioritera. eget liv kanske? huhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback