monday

okej, vaknade klockan 8 som jag alltid gör när jag börjar 10. gick upp. fixade allt jag skulle och drog till jobbet. väl där frågar min chef om jag ska börja tidigt idag. för på mitt schema står det sent. typiskt. suck. men men. inget att göra åt. så jag fick snällt vända och åka hem igen. det positiva är att nu har jag massa tid att göra annat innan jobbet. har nyss varit och handlat mat och hårfärg så om någon dag blir det såndärfinjaggillarmörkröd. morello cherry. den bäste. köpte även en bunt med färdigsoppor. tänkte köra soppvecka all week. startar idag med spenatsoppa med ägghalvor. smarr. och köpte skitgott hårt bröd också. yumyum. lite skype nu med syster. sen back to work. kanske lite avsnitt betty innan. det är fint. en riktigt ohändelserik dag egentligen. men jag är ganska nöjd. seg efter helgens alla galna bravader. faktiskt. och jag är trött. kanske en siesta mitt på dagen nu. jaaa

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback