vilken dag är det idag?

okej. den här veckan har jag haft noll koll på vilken dag det är. kan det möjligtvis vara onsdag? fast jag är nästan säker på att det är torsdag. men ändå inte. fast, någon av dom är det, alltså har jag bättre koll än jag hade för kanske 3 veckor sedan när jag trodde att det var fredag hela veckan. för det kändes som fredag. alla dagar var bra och finally friday och friday im in love och och och.

jag har så mycket glädje just nu för det finns så många hemligheter och överraskningar och spänning och och och att vänta på. bara ser fram emot att något ska börja hända och snart är det dags. men det vet ju ingen än. knappt. mest bara vi. och någon mer. och ja.

har förresten börjat fundera lite på hur jag ska förändra världen. tror jag har några aningar. men inte så många. än. men vänta bara. ge mig tid. för jag kan.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

AH VAD JAG BLIR NYFIKEN EVELINA!

2009-08-06 @ 14:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback