back (from) home

tillbaka efter underbara dagar hemma. jag är som vanligt otroligt nöjd över julen och det känns halvjobbigt att vara tillbaka i verkligheten där jag måste göra saker. måste betala räkningar, måste gå utomhus, måste stressa hit och dit. det hade varit så gott att bara vara hemma en liten stund till. men esch, jag ska inte klaga. har ju haft finaste fina dagar hemma med karlskogas finest. fick guldjulklappar också verkligen! åh. nu ska jag spela gitarr hela dagarna. faktum är att den här nervarvningen jag haft dessa dagar har gjort att kreativa sidorna tittat fram igen. varit väldigt efterlängtade, faktiskt. så ska försöka hålla i det lite bara lite till nu. på vintern är det bra att sysselsätta sig med något, helt enkelt. jag ska spelamålapyssla. ja det ska jag. very well, igår innan jag åkte hann jag träffa ian och baby doris. jag menar hursötärhonintedå?! åh. har även hunnit med massvis av bra personer, familj, släkt och vänner. wow. jag älskar karlskoga, jag gör det verkligen. jag blir lugn i själen när jag är hemma. och nu dröjer det inte länge innan jag har ännu en vecka ledigt, som jag då ska spendera på hemmaplan var tanken. yes sir. jag tagit endel bilder i helgen också, givetvis inte så mycket som jag planerat att göra, men endel i allafall. bland annat då på doran igår. åkte hem till freddan och monica efter att jag lämnat av cecilia hos tove, satt där i flera timmar och snackade strunt och bara myste. det är för sällan man träffas med människor man bryr sig om. ibland. tyvärr. hur som helst. jag ska väl som vanlgit ta tag i dagen här back in tiger. laga lite lunch, fixa frillan och dra iväg till jobbet. som jag just nu inte har någon lust att gå till, men som jag vet att åsikten kommer ändras så fort jag kliver innanför dörren dit. tack för en fin kul, jättebra klappar, sjukt god mat (som alltid av alla) och bara bra umgänge.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

åh det var mysigt att fira jul med dig.

2009-12-28 @ 13:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback