betterbetter

det är bättre nu, så ingen behöver vara orolig. jag har druckit te och ordnat med saker jag var tvungen så nu har jag gjort så mycket jag bara kan just nu i allafall. det känns skönt. jag är nog ganska handlingskraftig när allt kommer omkring. och snart ska jag ta mig en kort promenad till affären och sen iväg och jobba. känns riktigt gott faktiskt. lite av en fristad att komma till jobbet, fine, det är mycket där att göra, men just det att när jag är på jobb kan jag inte tänka på annat än jobb just för att jag vill vara fokuserad. det gör att jag kan tänka bort andra eventuella dumheter som jag annars tänker på när jag sitter här hemma. men som sagt. druckit te. och ringt vuxensamtal. så nu är jag nöjd med prestationerna idag. inget mer om det. och tack för alla som bryr sig, det betyder mycket att ni finns där och jag hoppas att jag kan göra detsamma såfort ni är i nöd så att säga. ni är verkligen guld. nu ska jag också försöka få lite styr på det vildvuxna håret som faktiskt tar sig, kanske blir långhårig i sommar igen trots allt?! fuckyeah!

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback