effektivitet

okej. idag är den effektivaste dagen jag haft i hela mitt liv, förmodligen. först och främst (efter powerwalk och sådär) ringde jag ju till hafslund och fixade med dom så nu har jag visst nettleie. sen drog jag på jobb som var kaotiskt, det var tusen things todo och jag trodde aldrig att jag skulle hinna, men var klar med allt jag kunde innan dagen var slut. gick därifrån nöjd vilket inte är så ofta. känner mig alltid lite ofärdig eller "åh jag borde hunnit mer" men inte idag. idag var jag sjukt nöjd med mina prestationer faktiskt. sen efter det har jag varit i gamla lägenheten och hälsat på hon som bor där nu, tagit lite bilder på golvet som är paj och pratat med henne om hur man ska göra. och det är skönt att vi två är eniga, och josse, och alla! vi kan verkligen stå emot detta. måste klara att få det billigare än hans hutlösa priser. det finns inte i denna värld att han får så mycket pengar verkligen. sen har jag fått lite goda råd av en gammal vän till mig som ju faktiskt är golvläggare. dags att börja utnyttja kontakter sådär hundra år efter att vi inte umgås längre. men jag gör vad jag måste faktiskt. så nu känner jag mig så himla till freds med dagen. jag har gjort allt jag kan och mer går inte, idag. så nu ska jag varva ner och käka lite hårt bröd innan välförtjänt sömn tänkte jag. ibland slutar dagarna bara helt annorlunda mot vad jag trodde att dom skulle göra. jag är glad. ju.

förresten. idag var det kaotiskt på karl johan och vid bryggan. obama kommer ju imorgon så det flög helikoptrar ca 50 meter över taken, det var poliser överallt och bara allmänt obehagligt. säkerthetskontroller hit och dit och det är tydligen 700 personer som flugit över från usa för att beskydda honom. helt sjukt. och det värsta är att nobel ligger 200 meter från mitt jobb. så imorgon när han är där och får pris, kommer jag vara sjukt orolig. dödsångestorolig. jagmenar. terroriserar man honom kommer nog jag ryka med också. men det ska finnas snipers på varenda tak och massvis med skydd så förhoppningsvis går jag pretty säkert.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Du är så himla duktig Lala, jag hoppas du förstår att du är det. Du vet ju 12 timmars reglen.. nu använde du ju inte ens den innan du blev vuxen.. det är så bra.. go girl go!!!

2009-12-09 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback