finastefinebesök

åh. idag har jag jobbat järnet. även igår. så känner mig ruskigt nöjd med en vädigt effektiv vecka då jag haft grymt mycket att göra både hemma och på jobbet. men har hunnit med endel också. så känns skönt att ha ledig helg nu. får finastefinebesök av lillan så vi ska jula ihop hela helgen. julklappsshoppa, förmoligen julbaka, och sen ta plats på något mysigt café eller bar och mysa in julen lite på fina grünerlökka. åh. alltså. jag vet inte om jag nämnt det, men den osynliga gränsen märks så väl. nu när jag flyttat 3 gator ner (ja, det är bara ca 3-4 gator. helt otroligt...) är jag mitt i mitt bästa centrum i den här staden. jag orkar gå ut mer och gå, jag vill fönstershoppa, jag går till affären även fast jag inte orkar. alltså åh. detta är den perfekta platsen att bo på. helnöjd. och imorgon ska vi alltså ut någonstans. förmodligen Qba som är theplacetobe alla dagar. men mja. vi får se. annars ska jag försöka hinna dra med lilly runt om i staden för att fånga myskänslan. och nu har den precis infunnit sig i lägenheten här också. sanna är inte hemma än, men kommer om några timmar, och jag har röjt undan alla (läs; nästan alla) kartonger och ställt ner i förrådet. nu ser det till och med ut som att vi ju bor här och har gjort på obestämd tid. ganska häftigt när vi ju inte ens bott här en vecka ännu. förövrigt har vi hunnit fira sannas birthday också. hon hade köpt med sig två fetstora tårtbitar från deli som vi glufsade i oss. riktigt goda men hade räckt med hälften faktiskt. okynnesätning på hög nivå. sen euhm. inget mer speciellt. eller jo, imorgon släpps sonia rykiel undies på h&m så gå dit och se, själv tyckte jag att det mesta var för 50+:are, men smaken är väl som bekant delad. jaja. nu ska jag göra te, se på ett avsnitt the office och sen gå ner i regnet för att möta finastefine.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Ha en underbar helg!

2009-12-05 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback