flinkis

okej, idag har jag fått två flink-kommentarer som jag blev glad över. först imorse när vår vm skulle kolla det jag gjorde om på baby igår (gjorde om två områden på baby på en kväll, första gången jag hunnit göra två på en kväll - impad av mig själv!) så det blev även han imponerad av först, att jag hunnit två. sen gick vi till babyavdelningen för att se på det jag gjort om det var okej och sådär, och då sa han herregud så flink du är evelina! superfint allt detta. så det var stoltgladövermigsjälvnumeroett. sen efter jobbet var jag på oslo city med sanna en stund för att finna sista klapparna (fann inga, usch, får ta det imorgon. börjar ju faktiskt dra ihop sig?!) och då träffade jag rebecca, en tjej jag jobbade ihop med en stund i fjorden, som tydligen börjat jobba på veromoda - jag som gick in dit för att hälsa på sofi - och åh hon är så himla kul verkligen! så vi fick snacka lite och så sa hon åh va flink du blivit på din svorska. haha. det vet jag väl inte om jag kan hålla med om, är fortfarande i nybörjarsvorskstadiet enligt mig, men sedan fjorden kanske det ändrats. då pratade jag ju bara svenska konstant. men tror det blir så när man jobbar i butik. att bemöta kunder, speciellt äldre, av norskt slag gör ju att jag måste (eller, vill) anpassa språket för att underlätta för kunden. så hur som helst. två kul komplimanger på en vanlig torsdag är inte fy skam. nu ska jag käka kvällsmat och värma på min vetekudde för min rygg mår pruttigt just nu.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh Lala vad du är bra. Vad roligt att läsa om att du fick fina kommentarer. Jag tycker ju också alltid att du är så flink och rapp så fort du fixar med någor.

Ett stort tack för det fina kortet också. Jag längtar efter att få träffa dig nu!

ses i veckan!!!!!!!

kram Mami

2009-12-20 @ 00:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback