jobbtider v. 51

skulle precis skriva mina jobbtider den här veckan, och hade glömt vilken vecka det var så jag kollade upp det. herregud! redan 51, det vill säga en vecka till jul?! detta är ju sinnes. hur som helst. lovely. får 5 hela dagar hemma i käraste karlskoga och jag kunde inte vara mer happy. eller, om jag ska gnälla lite kan jag väl säga att oj, jag har hostat sönder min hals idag på jobbet. tror vi har för dammigt på sina places bakom kassan. eller, hur som helst, min hals är paj. så ja, stackars lala va. hur som helst, jobbtiderna var det. och vi har öppet längre alla vardagar nu fram till julafton. yeey!

tisdag: 16.00-21.30
onsdag: 16.00-21.30
torsdag: 10.00-16.00
fredag: 10.00-16.00 (lite osäkert där, men tror jag jobbar så)
lördag: 13.00-18.30
söndag: 14.00-18.30

så just exakt dom tiderna är det ingen bra idé att ringa mig då jag inte alls tänker svara. annars står jag till förfogande ungefär jämt skulle jag tro. för sova är tydligen inget jag lär mig heller. som vanligt var planen sova tidigt. och nu är klockan ett. och jag är inte ens trött. och halsen is killing me slowly så det blir helt säkert en ostabil sömn i natt också. yes. ska fixa medicin imorgon är planen. för min jag har fungerar noll.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback