lördag

vaknade lite tidigt idag. eller, vaknade när jag skulle, men har varit effektiv hela morgonen så nu har jag helt plötsligt massor med tid innan jag ska jobba. har hunnit med onödigheter som städa tangentbordet. plockat loss alla knappar och rengjort under. ja. så mycket har jag att göra ungefär. har spränghuvudvärk och ont i magen idag också, ingen aning om varför då jag j sovit gott hela natten. kan i och för sig ha att göra med min dåliga sömn resten utav veckan. mja. hoppas det går över snart i vart fall då det är heldag på jobbet idag. och massvis med saker att göra. fast det är kul. då går det snabbt. sen ikväll ska jag förmodligen på inflyttningsfest till fröken herrlin längst ner på markveien. och sen kanske vidare till anna (hon jag träffade på bussen till stockholm en natt?) och sen ut och svira lite ikväll. blir nog inte allt för länge då jag jobbar 4 timmar imorgon. men en stund vore kul ju. well. hade nyss kaviar över halva soffan, tuben läckte, så ska väl ta reda på det och sen gå till jobbet. yessir.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback