mat

glömde förresten säga att igår käkade jag, sus och robin sushi. min första gång! (för första första räknas inte för då var jag 14 och minns inte alls?)  och det gick bra! trodde jag skulle avlida, men det var gott. så ja. nu är jag invigd i den kulturen som alla tyckt varit supertrendigt i ett par år redan. tur att jag alltid är med i svängarna så att säga. lyssnar på halo och käkar banantoast nu, skriver julklappsrim och det går verkligen fantastiskt, inte. så ska snart ner på stan och möta upp anabanana och köpa julklappsoutfiten som sagt, och sista julegaven till lillan också. bow.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: AKA Anders

Sushi, YES, nu ska du få Sushi när du kommer hit!

2009-12-28 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback