02.38

okej, hade bestämt mig att sova tidigt idag eftersom ajg är sjukt trött. men så sitter jag här och klockan är 02.38 och inte fasen sover jag än. men har en mysstund med fräki. vi lyssnar på lasse winnerbäck och pratar strunt. riktigt mysigt. och jag vet, jag är dålig på att uppdatera, men har bara inte haft någon lust. inte tagit några bilder på länge heller. jag måste rycka upp mig helt klart.

hur som helst. idag har jag gjort massa saker. jag har jobbat, vilket var skitkul faktiskt. det börjar bli mer och mer kul då jag får mer och mer ansvar och lär mig nya saker så jag kan vara självständig. efter jobbet skulle jag egentligen möta upp med thomas, men han var seg och kunde inte träffas direkt så jag tog en fika med henriette från mitt jobb istället. kanske världens mysigaste tjej. såndär som man bara måste gilla. sprudlande och glimten i ögat. så ja, det var skitmysigt. vi ska ut ihop någon helg också har vi bestämt. hon var från något ställe långt åt vänster i norge och en bit upp så hon har lite svår dialekt, men det ska jag allt lära mig. sen efter det mötte jag upp thomps och vi köpte en router, så snart har vi eget lagligt internet här hemma! perfekt. så slipper de stackars grannarna att vi upptar deras uppkoppling längre. jojo. det blir fint det. dessutom att ha ett internet som går att lita på ska bli en fröjd. hur som haver, sen drog vi hem hit och gjorde lite god mat och såg på film (jag somnade dessvärre, får se om den någon dag) sen käkade vi glass och sen åkte thomas hem. efter det har jag alltså spenderat kvällen/natten med sofie i johannas (och förtillfället även min) säng med varsin dator och musik. det är finfint. måste lyssna in mig på lite mer lasse än de jag kan. ska ju på han på lördag på parkteatret ihop med rasmus och andreas. jag gillar bra födelsedagspresenter (: ska bli skitkul, och lassemannen var längesen jag såg också så ja. fin lördag. efter det blir det lite inflyttningsfest hos en favotjej. fint det också. jag gillar oslo igen, missären är över gott folk.


förövrigt, var ute i lördags. jag passar bra i knallrött läppstift.


kärlek

lala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback