downdowndown hill

fan. fanfanfanfanfan. det går verkligen aldrig rätt. vad ska jag göra nu? jag ville verkligen det här. av hela hjärtat även om det tog lite tid. jag ville det. men nu då? vad gör jag nu? åh suck. kanske borde sluta vara kryptisk och faktiskt säga rakt ut vad allt handlar om. men jag väljer att inte göra det. its a private matter. de som behöver veta det vet det. och annars är detta bara för att jag ska få skriva av mig. åh. jag önskar att det var januari. januari var fint och mysigt. bra månad. februari, vem vill egentligen ha det? och det kommer bara gå utför. mer, och hela tiden. suck. jag blir bara ledsen av allt.

och till råga på allt är jag hemma idag för att jag inte mådde något bra alls. även om det ibland är skönt att jobba för att ha tankarna på annat, har jag erfarenhet av att det kan bli rena motsatsen också. ibland är det inte alls det bästa. ibland behöver jag bara vara hemma och andas. idag blir det andas. ensam hemma. läsa eller se på film all day. precis det jag behöver göra för att klara den här dagen. och nu låter jag bara dramatisk. men detta är inte alls bra. inte alls.

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Älskar dig!

kram Mami

2009-02-10 @ 08:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback