hockeyfrillan

beviset på min fina frisyr som är förstörd.


Kommentarer
Postat av: lärzow

haha gerä.. så farligt va de inte ju, alls. tog en day0ff from jobbet idag så ligger nerbäddad med laptopen för tillfället.. löjligt skönt om jag ska va ärlig. : )

2009-02-10 @ 07:49:47
Postat av: betty

men lalalady... hur?





...fast du är alltid fin iallafall.

2009-02-10 @ 18:46:44
Postat av: Mathilda

Men vaddå? Det där var väl inte så hemskt? Jag tycker det ser vårigt ut!

2009-02-10 @ 20:20:59
Postat av: Mathilda FRYKBERG

Fattar du att det är jag som skriver föresten när jag skriver bara Mathilda? För du känner väl flera?

2009-02-10 @ 20:21:42
Postat av: amanda

Men du, det ser bara kortare ut? (sen det hår jag minns dig med) ^^ du är så söt ju. Fast man ska inte exprimentera med håret, usch, fast endå så är jag nog i farten igen... man lär sig ju aldrig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback