lalas jobbtider v.6

tänkte göra det enkelt för alla mina nära och kära som då och då vill ha tag på mig. en ny vana ska starta nu. att jag alltid skriver upp mina jobbtider här i början på varje vecka så vet ni vilka tider som det inte går att få tag i mig, eller vilka det går Att får tag i mig, vad ni nu föredrar att se det som. hur som helst. kan inte ta telefon när jag jobbar. thats it.

måndag (mandag på norska!) 16-20.30
tisdag (tirsdag på norska!) 10-16
onsdag (heter nog samma?) 14-20.30
torsdag (samma där också) 10-16
fredag (vet inte? kanske fridag?) 16-20.30
lördag (hum?) 10-18

så, denna veckan avklarad. alla andra tider på dygnet ska jag gå att nå, både på mitt norska nummer och på skype ni som har mig där, såvida jag inte är upptagen med en massa viktigheter förståss, men det är nog ganska sällan som jag är.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Åh, vad smart det där var..

kram Mamma.

2009-02-05 @ 09:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback