stilla

okej, nu är det lugnt igen. jag behövde bara få ur mig det lite. nu är det bra. jag såg greys hela kvällen själv igår. för jag jobbar ju idag och vill inte behöva vara allt för seg på jobbet. förvisso satt jag uppe till nästan tre och kommer alltså vara lite seg ändå. men det gör inget. ska jobba cosmetik idag i allafall. bra. då går dagen fort. där är det mer folk och mer kassajobb och plock med dittochdatt. det är bra. hoppas att jag jobbar med någon kul. det vore det bästigaste faktiskt.

annars saknar jag mest och vill att det ska vara som det ska. dessutom att helgen ska bli slut så jag får något besked på hurvida saker och ting kommer vara. så är det. men tills dess får jag göra det bästa av situationen. vet inte vad kvällen har att bjuda på direkt. men något får jag hitta på. kanske åker ut till röa och hälsar på thomp & co. vore mysigt, och längesen. välbehövligt. om han någonsin kunde svara på sin telefon det vill säga. annars får jag hitta på annat. inge kul att vara ute nu förresten för vädret är sämst. vill bara krypa ner igen och ställa elementet extra nära och sova lite till och sen vakna och ha massvis med mat hemma som jag kan laga och sen se på film i täcket hela dagen. och strunta i min fula hockeyfrilla. det skulle jag helst vilja när vädret är såhär. vi får väl se vad som sker efter jobbet. mja.

nu måste jag hur som helst kila. har tänder att borsta och ytterkläder att ta på mig. egentligen en massa annat jox också innan men det hinner jag inte nu. det får bli kvällsaktivitet. jojo.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback