hemma

okej, eftersom att vårt hem nu är väldigt ofärdigt tänkte jag inte ge er någon överblick på hela alltet, däremot kan ni få lite fina detaljer som jag gillar. bland annat ett kärleksfullt kylskåp, en fin teckning på mig och johanna (observera att vi ritade den utan att se! så det är därför johanna ser ut som en flintskallig våldtäktsman med mustasch som egentligen är hennes mun), nya gardiner, te-vanor på golvet (just denna dag även inkluderade fattiga riddare!) sedan vårt nyaste tillskott i familjen, en tvättmaskin!










sådärja, då vet ni lite hur det ser ut hemma hos mig och min sämbo.


Kommentarer
Postat av: emma

va skoj med ny design chevis... du är så duktig på sånt!



kul med bilder på lägenheten också, jag ska nog också lägga ut lite bilder på hemmet... det är ju kul att se för nära & kära där hemma som man tyvärr inte träffar så ofta...



ha det bra! KRAM

Postat av: Mamma Anna

Det är mysigt att få följa din inflyttning.

Kram Mamma

2009-01-12 @ 12:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback