Hennes & Mauritz

OKEJ! nu har jag gjort min första dag på mitt nya jobb. det var hur kul som helst! började med lite skriva-på-papper-grejer. sen fick jag bricka och kort oc hsen blev det rundvisning där jag fick hälsa på alla och se alla lager och så vidare. efter det hamnade jag på kosmetika- och underklädesavdelningen och hängde där hela dagen. fick lära mig kassa och sen fick jag göra varupåfyll. jobbade 6 timmar och är bara dödsnöjd. det var kul, och tiden gick snabbt. bra personal och kul att träffa människor helatiden. jag kände mig till och med lite viktig när det kom kunder och frågade mig om smakråd. flera gånger! åh, detta ska nog bli bra. tuuuusen tack till anders för hjälpen!

nu ska jag göra lite te, för tydligen hjälper inte mina tända ljus på golvet. fortfarande lika kallt. usch. dessa jäkla fönster drar! jag vill ha sommar så det problemet är ur världen. hah.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååå vad roligt att det känns bra!! Det är klart att du är viktig, och inte bara för HM-kunder.:) Puss!

Postat av: Mamma Anna

Du får göra så som vi gör, bli en toffelanvändare :)

2009-01-06 @ 07:55:50
Postat av: lovisa

åh, vad glad jag är för din skull babybooou!

2009-01-07 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback