jag är med soffa

idag fick jag och johanna soffa! så nu har vi nästan ett helt hem. dessutom fick hon en säng, så det enda som saknas nu är en säng till mig och sen ett köksbord och stolar. sen känns detta verkligen som hemma. eller det gör det redan, verkligen, men det blir bara bättre och bättre. nu sitter jag och johanna och ser på bring it on, hon ritar lite och jag skriver lite här under tiden. snart blir det dagens tredje kopp te.

resten av dagen har jag spenderat först på jobbet, sen ihop med thomp. han har hjälpt mig att färga mitt hår, vilket resulterade i jämnare finare färg men även tappning av mycket hår. undra hur länge det dröjer tills jag blir flint, eller i allafall VÄLDIGT korthårig. shit, såhär ful har jag aldrig varit i håret någonsin. haha usch, funderar stark på att raka bort det och ha peruk tills det blir långt och fint igen. även om jag aldrig skulle göra det skulle det vara så himla skönt. jaja, hur som helst. tillbaka till filmen.

lägger upp lite bilder om någon dag på soffan och det. och på fredag kommer ju köksbordet, och då får ni se det också. wiwi.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Ska du inte be de där som ändå åker förbi Kga att de tar med din säng? Det är ju en skön och bra säng och det är viktigt att ha när du ska jobba i butik och stå mycket på dagarna. mammatips.. S

2009-01-15 @ 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback