nyår och nystart

okej, så nyår har varit. det var mysigt. cecilia och jag lagade mat ihop först, sen gick vi upp till patrik och spelade lite spel. efter det landade vi på torget för att se lite raketar, tyvärr var det bara 14åringar där, men lyckligtvis hittade vi bra folk mitt bland alla 14åringar (inget ont om dem, såklart, bara det att det kanske är lite fel åldersgrupp för mig att umgås i?) hur som helst. sällskapet var en tove och en johanna. sen sällskapade vi en snabbis till ida när någon skulle göra något. sen vidare på lite mysig efterfest där alla jag ville träffa befann sig. helt otroligt underbart att det kan vara så praktiskt ibland.

gårdagen var kanske den segaste någonsin. gjorde verkligen inget. såg kanske 6-7 avsnitt vänner, bland annat det sista igen, buhu, sen käkade hämtmat. alltid lika gott en seg dag i tell you.

dagen idag har varit lite mer händelserik. eller, inte så mycket egentligen när jag tänker efter, men ja. jag gick upp, for iväg, var borta några timmar och kom hem med en tatuering. yes! ville verkligen tro på mig själv när jag alltid sagt att jag ska göra en. tur att jag tog mig i kragen och inte bangade på den här utan verkligen gjorde. yes! trodde jag skulle dö strundtals (okej, så illa var det kanske inte, men det gjode så ont att jag skakade i benen, lite som spasmer tror jag. usch. läskigt) men nu är det i allafall gjort. ska fixa en till, när jag vet exakt var och hur den ska vara blabla. nu vet jag ju i allafall att jag klarar det. även om jag mått halvtaskigt idag. varit seg och så vidare. hum. jaja.

nu ska jag packa det sista och sen sova tidigt. jag är helt slut och ska upp halv 7 imorgon tänkte jag. well well. där har ni en liten update om vad som hänt senaste dagarna i allafall. och bild kommer givetvis, när det slutat blöda och kladda så mycket.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Ha det bäst!

2009-01-02 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback