oslo day 2

oookej, okej. första dagen tillbaka i oslo spenderades först med att packa upp massa grejer i nya fina lägenheten. sen gick jag till rasmus och hängde där all night ungefär. såg på en massa film (läs: sov till massa film, för jag var helt utmattad). nu är jag tillbaka på grüners gate och har det all fine. men det är så jäkla kallt på golvet så jag måste snart resa mig härifrån och göra något annat (ja, vi har ju inga möbler än knappt så jag ligger på golvet och datar, men yeeey, olåsta trådlösa är det bästa jag vet!) snart så snart ska jag upp till TG29 igen och se på lite mer film med herrarna där uppe. blir nog fint, kan jag tro. men inatt sover jag nog här nere i vårt place. och imorgon är första dagen på nya jobbet (: jag är jättepeppad och ser fram emot det här. kommer gå bra och vara kul. im sure.


nu bär det av. later on doves.


kärlek

lala


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lycka till i morgon! /Kram

2009-01-04 @ 15:29:01
Postat av: Mamma Anna

lycka till på jobbet.. och NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR får man se den nya tatueringen????

2009-01-04 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback