hemmafixaren

blir en liten blandning på dagens todolista och bilder. det hänger lite ihop nämligen. jag har varit väldigt aktiv idag och hunnit med massor trots att jag jobbat 6 timmar (jag vet, det är ju inte så mycket, men ändååå jag har gjort massor efter och lite innan jobbet faktiskt!)
så alltså, dagens todo:
- diska
- tvätta
- handla
- laga mat
- snickra
- fixa soffa

och jag har hunnit allt, se här nere vad fint det blev när jag blev klar med tvbänken, och nu ligger alla mina filmer där i i bokstavsordning. yes. älskar ordning och reda. och nu ser det mer och mer ut som ett vardagsrum. i like it. det som saknas är är bara en soffa, och den får vi på onsdag, och på torsdag får vi en sambo, och på fredag ett köksbord. hah! kan ju inte bli bättre :) snart har vi ett helt hem! nu letar jag fibrilt på finn efter en säng också. skulle vara så schysst om någon snäll en ville skänka mig en säng. det vore det ultimata just nu. hur som helst. vi har i allafall fått tag på en mörkblå soffa. hur bra som helst. så på onsdag ska jag, odd, thomp och anders hämta den. tur att jag och johanna känner starka karlar haha. min rygg är paj och hon jobbar, så tur som sagt. jaja, nu ska jag släpa fram luftmadrassen till framför tvn och se några avsnitt greys innan jag somnar.







kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: lvosai

odd alltså. soft namn!

2009-01-13 @ 00:00:52
Postat av: lärz

skön tv, äre den här nya? :)

2009-01-13 @ 00:58:02
Postat av: Mamma Anna

Det blir fint i lägenheten. Kul!

Det är viktigt att det är fint där man bor om man ska kunna hämta krafter där.

Mami

2009-01-13 @ 07:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback