problematiskt på grüners

jomen va kul! min dag har varit riktigt bra, tills när jag kom hem och det blev översvämning i badrummet, en riktig pool. med avloppsvatten, behöver jag fortsätta? har någon en gigantisk sugpropp eller möjligtvis en skurhink och mopp är det välkommet till grüners gate 13. suck. jäkla tisdag.

....

18 hinkar och två mycket onda ryggar senare är badrummet tömt på vatten. det var ca 2 centimeter vatter i HELA badrummet hahaha. det enda jag kan göra är faktiskt skratta. snart kommer en snubbe hit med någon sån maskin och fixar. och ingen i hela huset får använda vatten under tiden. det gillar vi. vi kommer vara hela husets hatpersoner sen. i swear. jaja. det var kul i allafall. och tur att det hände idag och inte imorgon eller något. eller torsdag då vi får ny inflyttning och tillräckligt mycket annat som händer. yes.

hur som helst. snart ska jag och johanna se på en välförtjänt film. med fötterna utanför täcket. för de är sjukt äckliga av avloppsvatten och det går ju inte skölja av för då fortsätter det komma upp vatten ur vår duschbrunn haha. ond cirkel. så nu är det alltså bara att vänta på mannen, och börja se twilight.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Oj, ditt liv låter spännande.

Kram

Mamma

2009-01-14 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback