dött

hej, jag har inte dött eller så, bara internet som inte fungerar som det ska än. men förhoppningsvis fixar vi det imorgon eller fredag. sen är det som vanligt igen. okej, snabb update på vad som hänt. vi har ju flyttat och allt. sen har det hunnit regna en massa dagar. även träffat lite vänner som jag inte sett på länge. min kära henriette, bella, och en ny bekant, hon heter line, skitmysig tjej. tur när jag träffar många bra människor i en sån här liten stad. hunnit ta årets första (extremt sena) dopp och även varit på transformers på bio. den var helt okej, men ettan var way better. jag har hittat ett nytt mysställe som hetter dattra (stavning?) til hagen. dit ska jag ta med alla jag känner när ni är här för det är lovely. sen jag har inte gjort så mycket mer? varit på ikea några gånger och införskaffat otroliga mängder prylar, som om vi inte hade tillräckligt haha. även färgat håret ett antal gånger för att sen stanna på mörkrött. det är stabilt för att vara mig. allt annat är jag liet obekväm i. och idag har jag tagit en långpromenad med bella. det var helnice. är själv hemma nu. chris ölar med sina jobbarpolare och jo-Z är på plaza hotel och lyxar ett par dagar. tur att internet började fungera just ikväll, annars hade jag varit trotalt uttråkad nu. vet inte hur många kungenpatienser jag lagt de senaste dagarna. och jag har sett nästan alla filmen i hyllan, då tvkanalerna inte heller fungerat. men nu idag började allt funka samtidigt, lovely.

idag sprang jag förövrigt på man of my dreams igen. spännande.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback