effektiviteten ger sig aldrig

haha det där med mig och ta det lugnt går inte längre hand i hand verkar det som. idag efter jobbet var planen att ta en promenad med bella och sen gå på bio. så blev det inte alls. istället åkte jag med josefin till ikea och vi var där i imponerande 4 timmar och 40 minuter haha. så nu har vi beställt en massa saker som landar hos oss imorgon eftermiddag, samtidigt som vitvarorna. så från och med imorgon kommer det här mer kännas som ett mindre tillfälligt boende. känns riktigt bra faktiskt. fast jag gillar redan lyan. köper växter. då trivs jag. hur som helst, efter ikea har jag bara plockat och fixat. så nu är min garderob fullproppad med kläder, vikta! ganska ovanligt. så det ser rent och pent och fint ut. jag är nöjd.

dagen imorgon skulle egentligen bli lugn. ta en promenad med martina till ett badställe vid älven som en tjej tipsade om oss. men tror inte att jag hinner. ska först träffa vår gamla hyresvärd och lämna tillbaka sista nyckeln, som jag äntligen funnit. den har varit borta sen i söndags. panasonic som jag brukar säga. men nu är den alltså funnen och ska snart bli tillbakalämnad. sen ska jag förbi spaceworld eller något annat ställe och lämna in vårt gamla modem till getabonnemanget. även beställa nytt abonnemang. efter det ska jag packa upp fler kläder, kanske beställa en cykel, köpa en antennsladd. EFTER det ska jag ta det lugnt. kanske. ska i allafall träffa martina, för det vil jag. skulle även vara kul att söka extrajobb. egentligen trivs jag med hur jag jobbar nu. men skulle vara så skönt att få in lite extracash varje månad. kanske jobba natt på någon narvesen eller så en gång i veckan bara. vore tipptopp faktiskt. ska tänka vidare på det.

nu ska jag faktiskt sova. uppenbarligen har jag vänt på dygnet helt och hållet då jag knappt är trött nu. och trikken får mig att inte kunna sova med sitt surrande utanför mitt sovrumsfönster. huah. godnatt

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

får du inte gå upp i tid på hm under sommaren? Sen får du nog förklara på svenska vad det är för ställe du tänkt jobba extra på.. för just det ordet kunde jag inte alls på norska.

Kom ihåg att vila också är nödvändigt hur roligt livet än är så behöver kroppen återhämta sig.

om en vecka och en dag ses vi.. jippi!!!

kram Mamma

2009-07-02 @ 07:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback