killer outfit

okej, det var såhärva, att idag har jag jobbat hela dagen. fast en timme innan vi stängde blev jag frågad om jag ville sluta. och det passade ju ganska fint eftersom jag ville köpa en outfit innan jag skulle hem. sagt och gjort. köpte ALLT för hela min klädsel ikväll. och jag kommer vara grymtjäklaskitcoolballsnyggrockyäyäyä. så det är ju bra. får lägga upp bild sen också. för jag måste bara visa vilka gryma kläder jag köpt haha. svinnöjd. anna på mitt jobb hälpte mig lite. sprang och sa "oh, ah!" precis som jag ville höra. det blev kalas. och jag är nöjd. chris shoppade en matthew williamson kavaj så han kommer vara jäkligt fashion poppig idag. helt klart. åh va vi var nöjda när vi åkte hem! hah.

nu ska jag strax hoppa in i duschen och försöka styra upp en frisyr som passar dagen. sen blir det ze ultimat spegelpoze för alla som jag vet blev så sjukt nyfikna nu yesyesyes.

ja, jag är sjukt taggadpeppadbrasjälvförtroelig idag. yes! och alltid ödmjuk. alltid.

kärlek
lala


Kommentarer
Postat av: lovisa

åhh jag vill se!

2009-07-26 @ 13:52:37
Postat av: cäzzzz

visaråååå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback