lovely roomies

imorse när jag vaknade var jag lite bitter över att massa saker hade pajat när det hade varit folk här igår. tänkte inte så mycket på det senare men var som sagt bitter på morgonen. sen när jag kom hem från jobbet hade chris gjort jättefint, städat undan allt som varit rörigt när jag gick, samt gett mig ett förlåt-plåster-på-såren-kit. så himla söt. så jag blev glad. det kändes ju inte alls som att det behövdes. men ändå, han är väldigt omtänksam och bra. så nu ska jag njuta av lite god mat och efter det mitt kit. fick smashchoklad (YUM!), ska även dricka ur min nya mugg som också låg i kitet. highschoolmusical med inbyggt sugrör. jag menar, vem vill itne ha en sån!? tusen tusen tack att jag bor med så underbara människor. saknar josefin också, hoppas hon kommer hem snart.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: cecilia

high school musical-mugg O.O.

wööööööööööööööööööööööööh!!!

<3<3<3

2009-07-24 @ 22:56:53
Postat av: Mamma Anna

Åh, lägg upp en bild på den muggen.. vill se!

Det är bra att du har människor runt omkring dig som tar ansvar för det de gör.. sånt är bra!

2009-07-25 @ 17:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback