regn

regn. planen idag var att ta med mig bella ut till huk och bada hela dagen. regn. istället har jag tagit tag i mitt liv. det vill säga packat upp de tre sista kartongerna plus några påsar. regn. resultatet av det blev att jag insåg att jag saknar ett strykjärn, en elvisp och en muffinsform. skit. ska gå ner till grunersgate och fråga om dom sett det sen. när det slutat regna.

såg en fin film nyss. my blueberry nights. perfekt för vädretstämningentempot. och regnet. den kändes mathilda. och cecilia. och åsas frisyr. hängt upp tavlor också. två. nu är det hemma. det här känns redan mer hemma än gruners någonsin gjorde. så skönt. draperiet kvar bara. om så en skruv någonsin skulle passa. och det fortsätter regna. då tar jag tag i allt. och jag snor grannens internet fortfarande. som bara funderar vissa dagar. fortfarande. men vårat är påväg. hoppasjagfortfarande. dags att inse. jaja. varför föreställer jag mig att huvudpersonen i alla fina böcker jag läser (förrutom DD) är isabella scorupco? (stavning?) hon är med i alla. fast jag inte vill. speciellt framsidan till solstorm. så ser hon ut. brunhårig och kall. i alla böcker. måste hitta en ny huvudkaraktär. sen starta en ny film. gruners får bli imorgon. liksom allt annat jag ska ta tag i. och bilder om allt och alla och allt kommer snart. jag har hittat min usbsladd. finally.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha vad roligt med Scorupco!

Kan du inte lägga upp bilder på hemmet snart? Jag vill seeeee! :)

2009-07-19 @ 14:34:40
Postat av: Mamma Anna

Bra att du får så mycket gjort. Samma här. Vi har jobbat i trädgården hela dagen. Nu är jag totalt slut i fötterna. Men det är verkligen snyggt runt omkring mig. Det gillar jag. Fast glöm inte bort att vila också är viktigt!

2009-07-19 @ 17:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback