vuxen

okej, idag har jag gjort ännu en sak som tyder på hur duktig jag är på att bli vuxen. jag har fixat försäkring. och inte sådär vad som helst. utan jag är helförsäkrad nomatterwhat nu, nästan. såfort jag är hemma är jag försäkrad, och allt jag äger också, och såfort jag inte är hemma är jag också det. och är jag i sverige eller på semester också. fantastiskt va kul det är att slösa pengar på vettiga saker istället för ovettiga. förvisso var mina spontanköp igår helt underbar bra också. var vid nationalteatret och väntade in thomas som skulle anlända inom 5 minuter. under den tiden hann jag införskaffa 3 skivor och 2 filmer. bra där. minuterna senare hade vi två varit inom expert och jag kom ut därifrån ett våffeljärn rikare. det har jag iofs tänkt köpa ett tag. varit sugen på våfflor skitlänge, sen inbillar jag mig att man kan göra langosliknande smet och göra i järnet istället för att köpa en fritös som jag verkligen inte har användning för. så vi får väl se. exprimentera går ju alltid. hur som haver. vuxet att köpa elgrejer till sig själv också. nästa köp får bli en ny visp då min mystiskt försvann under flytten (tror fortfarande att det är vår gamla hyresvärd som ligger och ruvar på den, men har varit på henne och tjatat att hon ska leta hemma..) annars är en blender välkommen att flytta in hos mig anytime. verkligen. nu. tack.

mja. på tal o mdet där med vuxen ska jag nog gå iväg till ze store och köpa lite grönsaker att ha till min mat idag. vet inte vad det blir än. förmodligen husmanskost, yöm! sen jobb. sen ska bella tvinga med mig att GÅ till huk. långt. men bra.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback