hardworkwork

alltså, jag blir snuvad på visningar! helt inställd på att gå på visning på underbara grüners gate 7 efter jobbet idag tog jag trikken hemöver. men väl hemma hade jag fått mail om att killen inte hade tid, trots att han tidigare skrivit att visningen var mellan 19-21.30 var det tydligen försent att komma 20.45. suck. så istället tog jag en promenad med chris, som slutade på kiwi och vi köpte varsin fryspizza. som nu börjar bli en tradition på torsdagar. vi hade torsdagsmys och såg första avsnitten av californication. vilken sjuk serie! men ganska kul. faktiskt.

nästa visning (eller den första visningen, kan man ju säga) blir imorgon ihop med thomas då chrismyhusband (haha lillan) jobbar. hoppas den är fin, för just fula lägenheter är ju tråkigare att se på. idag har jag verkligen flirtat loss i boendevärlden och hookat upp på massa visningar. så nästa, efter imorgon då, blir på söndag klockan 2. efter det har vi en på tisdag och en på onsdag (tror jag?) så jag är fullt upptagen med jobb och att leta bostad. på tisdag kommer josefin hit. det är bra. då är vi tre som kan flänga runt på visningar så att vi faktiskt får tag i ett boende innan vi tvingas bli hemlösa. det vore ju förargligt.

nu ska jag sova så jag har lite energi imorgon. måste få bort den där mustaschen jag skaffat också. den är förjävlig.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback