hickepickedöden



jag antar att ni alla hört talas om hickepickedöden? det har i allafall jag. nu. enligt chris är det en liknande lek som sickenblås (den faktiskt kända varianten av att kittla någon i magen). men hickepickedöden är precis som det heter. döden. ont. smärta och gråt. går i stort sett ut på att man pickar offret till döds. helst på armen. eller där det kittlas. tänk vad jag lär mig nya saker med nya roomies. både hjula och om döden. och på tal om hjula, bilden är från då jag, chris och hanna var ute på nattbravader och jag fick den dumma idéen att lära mig hjula, till en början. gick sådär. men skapligt nöjd tjej som försökte. parcoura tar vi en annan gång.

kärlek
lala

Kommentarer
Postat av: lovisa

ser hur härligt ut som helst! jag vill också lära mig hjula

2009-06-18 @ 14:10:29
Postat av: matilda

Nej pickenickdöden!! Man ska sitta på offret så man har fast armarna på den och så ska man picka precis ovanför bröstet i mitten nedanför halsen, på benen där.. ÅHH jag tror fan man kan dö av det.. Man får paniiik

Postat av: Becca

Instämmer med dig Matilda. Du har lärt dig den rätta varianten på tortyrleken!:)

2009-06-29 @ 22:36:33
URL: http://rlidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback