onsdag

blev mjuk som en baby igår alltså. wah wah är nya favoplaceet även om priserna var skyhöga. huah. mysigt sätt att spendera en tisdagskväll helt klart. många av mina favourites från jobbet plus josie. kanon. och ja. vi har fått lya nu. helt underbart skönt att slippa stressen. fast den här veckan kommer bli hektisk. banken på fredag för att skriva kontrakt. träffa johanna någon gång när det hinns och få deppengar. flytta och sen slutigen göra the final touch på lägenheten innan vi drar från grüners gate forevah. det kanske inte var så mycket trots allt. men justn u fungerar inte min bank. så typiskt när det är precis just nu den måste fungera. suck. ska ringa och krångla nu alldeles strax. samt gå ut på uppdrag. köpa födelsedagspresent till oddie. ska dit på inflyttning/födelsedagsfest på lördag och man kommer ju inte gärna tomhänt. så jag ska fixa biffen så att säga va. sen har jag bara småting här hemma att göra. sånt som jag skjutit upp. kanske borde börja packa? eller imorgon? eller kanske? träffa bella imorgon. det blir bra. ventilation.

kärlek
lala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback